maandag 20 april 2015

Overzicht selectie geluidsoverlast beneden buurman



Als u denkt hé binnen hoor ik niets, dan komt dat door de beperking van de mogelijkheden van de apparatuur. Dat betekent dus niet dat het binnen bij mij niet hoorbaar is, want als ik niets hoor ga ik ontspannen en voor mijzelf wat doen, maar blijkbaar hoor ik beat binnen en dan blijkt dat het inderdaad bij hem vandaan komt, zo getuigen de opnames in de gang en buiten.

Op maandag 20-4-2015 heb ik om 12:27 de politie gebeld vanwege geluidsoverlast en later nog eens vanwege bedreiging. Om 13:07 heb ik ze afgebeld, omdat ze na anderhalfuur gedoe vertrokken, omdat ik ze ook gezegd heb dat de politie gebeld is. De politie is dus niet binnen 40 minuten gekomen. De bedreigingen hielden in zeggen, als ik je buiten zie doe ik je wat aan dit eindigt tussen zes plankjes en met zijn hand een schietgebaar maken mijn richting op als het ware met een pistool.

Open Dossier 2014-heden

Urenlang geschreeuw en gelal en gelach op balkon onder mij 13 juni 2015

Geen opmerkingen:

Een reactie posten